Climate Change Camp

Учасники Climate Change Camp III розробили 12 еко-проектів

Фонд Віктора Пінчука за підтримки Фундації Coca-Cola (The Coca-Cola Foundation) 25-28 вересня цього року на березі Київського водосховища провів третій екологічний форум «Climate Change Camp III».

Впродовж трьох днів роботи форуму учасники послухали лекції експертів у сфері екології, дізнались про світовий досвід боротьби з проблемами навколишнього середовища та технологіями збереження екосистем та водних ресурсів, а також попрацювали над перетворенням власних ідей та ініціатив у реальні проекти, скеровані на вирішення екологічних питань.

_ROS8728.jpg

Під час цьогорічного Форуму учасники працювали над розробкою 12 екоідей в проекти.

Переможцем за результатами оцінювання журі стала команда з проектом ECOKIDS.

ECOKIDS. Соціальний проект, спрямований на формування та підвищення екологічної свідомості дітей шкільного віку. Інструмент – створення настільної гри для дітей.

Ще три проекти за умови детального пропрацювання та наявності відповідної команди зможуть бути підтримані: WATERCLOCK, ECOPOST, FRECO.

WATERCLOCK. Проект передбачає створення інтернет-сайту, який дає можливість у легкий спосіб оцінити структуру та об’єм використання води в жилих приміщеннях. Для користувачів, які не мають лічильника води, – це мотивація його встановити. Для тих користувачів, які вже мають лічильник, – можливість оптимізувати свої витрати.

ECOPOST. Платформа об’єднання людей для вирішення актуальних екологічних проблем. Команда планує створити інтерактивну карту екологічних проблем України для моніторингу та подальшого їх вирішення. Розроблений сайт дозволить не лише створювати запит та позначати його на карті (напряму з сайту і за допомогою мобільного додатку на смартфоні), а й відслідковувати процес його вирішення.

FRECO. Проект передбачає розробку мобільного додатку, який в ігровій формі дасть змогу відстежувати індивідуальне використання води, зберігати статистику та дозволить обмінюватись результатами з друзями в соціальних мережах.

УНІ3MOVE. Проект передбачає проведення еко-естафети з висадки дерев між вищими навчальними закладами. За допомогою сучасних методів комунікації та збільшення площі зелених насаджень команда проекту прагне підвищити рівень еко-свідомості студентства та громадян.

ОСТАННЯ КРАПЛЯ. Це перше екологічне YouTube-реаліті-шоу. Завдання комунікації – підняти рівень обізнаності масової молодіжної аудиторії з проблемами використання та збереження води.

ЦИГАР–BOX. Проект передбачає виготовлення спеціальних смітників для недопалок та розташування їх на березі водойм. Обслуговування та вивіз сміття передбачається комунальними службами.

BIOCLEAN. Проект передбачає очищення води за допомогою водної рослини ейхорнії, яка є біоочисником водойм. Пілотний проект запланований на озері парку Глоба (м. Дніпропетровськ).

ЕКОКОМПЕНСАЦІЯ. Команда проекту планує провести інформаційну кампанію з метою підняття рівня обізнаності населення про Державну програму з енергозбереження, що фінансово підтримує утеплення осель та встановлення твердопаливних котлів українцями. З часом проект планує взаємодіяти з організаціями, які надають послуги з утеплення.

ЕКОЛОГІЧНА КОНСТИТУЦІЯ. Розробка ілюстрованого видання (друковане або у формі інтерактивного додатку) для дітей молодшого (ЕКОДІШКА) та старшої віку (ЕКОДМЕН). Книга навчатиме розуміти екологічні закони та їх правильному застосуванню на благо кожного з нас та суспільства в цілому. В зрозумілій формі автори книги пояснюватимутье поведінкові шаблони, які існують у суспільстві, їх наслідки для екології і те, як читач може їх змінити.

СМІТНИКОВИЙ ПЕРІОД З метою привернення уваги до проблеми забруднення питної води побутовими відходами команда проекту пропонує встановити мистецьку інсталяцію з льоду на фестивалі Льодових скульптур у Києві з паралельним поширенням інформації про те, до чого приводить варварське поводження з водою.

ВІДХОДИ У ДОХОДИ – Проектом передбачається проведення змагань по збору пластику серед учнів шкіл, що знаходяться в зоні реалізації діючого проекту Ecolanding. Паралельно із змаганнями планується проведення у школах спеціалізованих тематичних уроків, а також розповсюдження інформації у соціальних мережах.

_ROS9339.jpg

_ROS9797.jpg

закрити